English

Frontmedarbejderen

Få finpudset dit engelsk, din kundeservice, din regnskabsforståelse og dit kendskab til Word, Excel og Outlook. Forløbet 'Frontmedarbejderen' giver dig alt du behøver for at være en serviceminded medarbejder i front.

På forløbet 'Frontmedarbejderen' får du værktøjer til at kunne yde den bedste kundeservice, kommunikere skarpt på både dansk og engelsk samt håndtere utilfredse kunder eller andre former for konflikter. Samtidig bliver du stærk til at arbejde i mail- og tekstbehandlingsprogrammer (Word) og håndtere regnskab i regneark (Excel).

På forløbet dykker vi bl.a. ned i, hvordan du kan give tekstfiler et mere professionelt udtryk ved at benytte forskellige layoutfunktioner i Word. Og vi ser på kundeservice og kundeloyalitet via digitale kanaler som nyhedsbreve og sociale medier.

Indhold

  • Indskrivning og formatering af mindre tekster (2 dage)
  • Samtalestyring i kundekontaktfunktioner (2 dage)
  • Engelsk (5 dage)
  • Opstillinger og layout i tekst (2 dage)
  • Håndtering af personoplysninger/GDPR (2 dage)
  • Bilagsbehandling med kasserapport (2 dage)
  • Effektiv brug af e-mail og kalender (1 dag)
  • Kundeservice (1 dag)
  • Online kundeservice ( 2 dage)
  • Konflikthåndtering (1 dag)
  • Samarbejde i grupper (2 dage)
  • Tekster på papir - formulering og opbygning (2 dage)
  • Fletning af dokumenter - brevfletning (1 dage)
  • Standardisering af virksomhedens dokumenter (1 dage)
  • Kommunikation og feedback (1 dag)
  • Regneark til enkelt beregninger (2 dage)
  • Præsentation af tal i regneark (1 dag)

Undervisningen på kursusforløbet Frontmedarbejderen er en blanding mellem fælles klasseundervisning og selvstudium i vores åbne værksted

Udbytte

Du lærer at yde god kundeservice i overensstemmelse med virksomhedens mål, strategier og serviceprofil samt at planlægge og gennemføre en præsentation af et konkret emne ved hjælp af præsentationsværktøjer. Du lærer desuden at udføre de administrative funktioner, der er forbundet med at afholde møder og at anvende forskellige notat- og referatteknikker. Endelig får du kendskab til kulturforskelles betydning for din kommunikation.

Målgruppe

'Frontmedarbejderen' er et forløb for dig, som har administrative opgaver og telefonisk og personlig kundekontakt. Du er den første virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere møder både telefonisk og ved besøg i virksomheden. Det kræves derfor af dig, at du kan yde en god kundeservice, hvor du både kan rådgive og vejlede samt håndtere en konflikt. Sideløbende med dette, har du opgaver, som kræver, at du kan administrere mails og kalendere samt arbejde i it-programmer som Word, Excel og PowerPoint.

Et unikt forløb for ledige

Kursusforløbet 'Frontmedarbejderen' er sammensat af kurser fra den nationale positivliste, og oplagt at tage som 6 ugers jobrettet uddannelse for dig, der går ledig.
Læs mere om hvordan du kan bruge 6 ugers jobrettet uddannelse hos os.

Forudsætninger

Forløbet 'Frontmedarbejderen' er for alle og vi har ingen krav om forudsætninger. Dog anbefaler vi, at dine engelskkundskaber er svarende til folkeskolens afgangsniveau i forhold til de 5 undervisningsdage med engelsk.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 4.996,00
Højtuddannet: kr. 18.630,00