På dette kursus i 'Digital markedsføring' lærer du at anvende segmentering som et værktøj til valg af målgruppe, og du får viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler.
Kurset 'Digital markedsføring' har fokus på, hvordan man vurderer og udvælger den mest relevante markedsføringskanal i forhold til en udvalgt målgruppe.
Indhold
- Introduktion til markedsføring
- Kendskab til forskellige online og offline markedsføringskanaler.
- Viden om sociale medier
- Forbrugeradfærd og forbrugskultur
- Segmentering af en målgruppe
- Kommunikation til forskellige forbrugere
- Kendskab til persona
Kurset indgår i følgende kursusforløb
Udbytte
Efter kurset ´'Digital markedsføring' har du viden om segmentering som værktøj til målgruppeudvælgelse, samt viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler, herunder sociale medier. Du kan vurdere og udvælge den mest relevante markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe. Du kan bidrage med input til markedsføringskampagner målrettet en udvalgt målgruppe.
Målgruppe
Nye og erfarne sælgere, der ønsker viden om valg af kanaler for markedsføring.
Forudsætninger
Der kræves ingen særlige forudsætninger for at kunne deltage på kurset i 'Digital markedsføring'.
Pris
Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.203,00
Praktisk information
Kurset er et AMU-kursusAMU-kurserne er for alle, men særligt fordelagtige for dig, der er faglært eller ufaglært, fordi prisen er lav, og din virksomhed modtager løntabsrefusion (VEU-godtgørelse)
Læs mereUndervisningsform
Klasseundervisning er tilstedeværelsesundervisning, hvor du sidder i et undervisningslokale og bliver undervist af en underviser, der bruger tavlen eller en præsentation.
Læs mere