English

Online kundeservice - online

Bliv klogere på hvordan du bruger loyalitetskampagner, nyhedsbreve og chatbots til at give dine kunder en bedre service online.

Kurset 'Online kundeservice - online' er to dage, hvor du arbejder med kundeservice via online og især sociale medier. Du lærer hvordan du kan bruge chatbots som fx Facebook Messenger i din kundeservice og hvordan du kan opsætte automatiseringer på sociale medier, der gør din kundeservice helt i top.
Samtidig får du indblik i hvordan du kan arbejde med e-mail marketing som en del af din kundeservice og hvordan du opsætter automatiske e-mails, der sender mails ud til dine kunder.

Indhold

  • Den digitale kunderejse
  • Nyhedsbreve og automatisering af nyhedsbreve i MailChimp
  • Loyalitetskampagner
  • Online kundeservice
  • Mersalg og fastholdelse af kunder
  • Krisestyring
  • Automatiseret kundeservice med Facebook Messenger og chatbots
  • Ekstern kommunikation

Kurset indgår i følgende kursusforløb

Husk at vælge dag ved tilmelding

Du tilmelder dig kurset her på siden og viderestilles til efteruddannelse.dk. Her skal du vælge hvilken dag du har planlagt at tage kurset før din tilmelding kan gå igennem. Spørg vores kursussekretær, hvis du er i tvivl.

Programversion

Microsoft Word samt papir og blyant.

Udbytte

Efter kurset i 'Online kundeservice' har du overblik over, hvilke gratis funktioner, der findes, som kan hjælpe dig med at yde en god og effektiv kundeservice overfor dine kunder.   

Du kan skabe nyhedsbreve og e-mail marketing kampagner i mailprogrammet MailChimp og får styr på hvordan du kan opsætte automatiske mails til dine kunder.


Du kan anvende online platforme til ekstern kommunikation, og du har viden om, hvilke love og regler, der gælder for online marketing.

Målgruppe

Kurset i 'Online kundeservice' henvender sig til dig, der arbejder med salg og kommunikation via sociale medier. Du kan være salgsmedarbejder eller administrativ medarbejder med ansvar for kommunikationen på sociale medier eller via nyhedsbreve og mails. Du kan også være selvstændig med online forretning og have et behov for at blive klogere på, hvilke udvidelser, der ligger i din online forretning.  

Forudsætninger

Vi anbefaler, at du har deltaget på kurset 'Tekster til nettet' eller har tilsvarende kvalifikationer før du deltager på kurset i 'Online kundeservice - online'.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.135,80

Underviser

Sanne Brigsted og Stine Jeppesen

Onlinekurserne i social media og digital markedsføring er udviklet og supporteres af to erfarne marketingskvinder.

Den ene er Stine Jeppesen, der igennem et par år har været ansat på Tietgen Business, hun har en rygsæk fyldt med erfaringer fra bl.a. restaurationsbranchen, detail og industrien. Stine er ikke bare en ninja til markedsføring, men har også en bred forståelse og indsigt i markeder, kundetyper, DISC profiler, kundeservice, nyhedsbreve m.v.
Den anden underviser er Sanne Brigsted. Hun har igennem snart 1,5 år har været tilknyttet Tietgen KompetenceCenter som ekstern timelærer. Sannes rygsæk er fyldt med erfaring fra oplevelsesindustrien, restaurationsbranchen, håndværk og detail. Sanne elsker salgsfremmende markedsføring og alle de spændende mekanismer der gør at du skaber bedre relationer med dine kunder/samarbejdspartner og øger din bundlinje ud fra dine taktiske målsætninger.

Glæd dig til at tage med på en rejse ind i den digitale marketingsverden på onlinekurserne og få ny viden, værktøjer og udbytte til din egen forretning … og til glæde for din bundlinje.

Underviserne supporterer dig naturligvis med feedback på opgaverne undervejs i kurset, og står til rådighed ved spørgsmål undervejs.