English

Viral markedsføring - online

Hvad skal der til for at skabe et viralt hit? Dagene er en tur ned i teorien bag viral markedsføring. Introduktion til konkredte redskaber og til de overvejelser, en virksomhed bør gøre sig.

Esenssen i viral markedsføring er at få forbrugere til at sprede dine markedsføringsbudskaber til andre af egen fri vilje. Derfor handler viral markedsføring om at udvikle gode og relevante kampagner, som skiller sig ud. Og det er netop det, kurset i viral markedsføring handler om.
Oveni det forholder du dig til de muligheder, viral markedsføring kan tilføre din virksomhed, og du får et indblik i, hvordan du kan udarbejde en viral markedsføringskampagne og placere den i de relevante medier.

Indhold

Kurset giver dig en grundlæggende indføring i hvad viral markedsføring er og hvilke fordele og ulemper der findes i forbindelse med viral markedsføring.

Efter en grundlæggende introduktion arbejder du bl.a. med flg.

  • Eksempler på virale hits
  • Indblik i teorien bag virale hits
  • Markedsføringskanaler - sociale medier
  • Målgrupper
  • Udarbejdelse af egen viral markedsføring
  • Grundlæggende kendskab til konkrete værktøjer

Husk at vælge dag ved tilmelding

Du tilmelder dig kurset her på siden og viderestilles til efteruddannelse.dk. Her skal du vælge hvilken dag du har planlagt at tage kurset før din tilmelding kan gå igennem. Spørg vores kursussekretær, hvis du er i tvivl.

Udbytte

Du kan nu planlægge og gennemføre en viral markedsføringskampagne i relevante medier og på forskellige digitale platforme og har lært om teorien bag virale hits og en række virale værktøjer.

Målgruppe

Kurset henvender sig til alle, som ønsker at blive bedre til at bruge viral markedsføring som kommunikations- og salgskanal.

Forudsætninger

Det kræver ingen særlige forudsætninger at deltage i kurset 'Viral markedsføring - online'.



Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.135,80