English

Virksomhedens digitale profilering - online

Bliv klogere på arbejdet bag din virksomheds profil på sociale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn. Du lærer om samspillet mellem sociale medier og virksomheds hjemmeside, og du arbejder med den digitale kommunikation til kunderne.

På kurset 'Virksomheds digitale profilering - online' arbejder du med digital kommunikation på hjemmesider og sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og SnapChat.

Du lærer at planlægge opslag på sociale medier og skabe en sammenhæng mellem opslag og hjemmeside, så dine kunder får en god oplevelse af at møde dig digitalt.

Indhold

  • Målgrupper i forhold til de forskellige digitale platforme
  • Indsigt i de forskellige sociale medier
  • Markedsføring på hjemmeside og de sociale medier
  • Content / indholdsstrategi
  • Nå din målgruppe det rette sted og med det rette indhold

Kurset foregår via vores online læringsplatform, hvor underviseren har lagt en plan for indholdet på de enkelte moduler. Her arbejder du med opgaver, videoer, quizzer, refleksion, tekst og egne tekster og får adgang til fælles konferenceundervisning med underviseren og kursets andre deltagere. 

Kurset udbydes i samarbejde med Tradium og EUC Nordvest.

Kurset indgår i følgende online kursusforløb

Programversion

Uddannelsen afvikles via vores læringsportal, og vi anbefaler, at du bruger Google Chrome til at åbne og arbejde i portalen. Det er også en god idé, at du har et tekstbehandlingsprogram, som fx Word, du kan arbejde i.

Udbytte

Du kan medvirke i planlægning, vurdering og vedligeholdelse af virksomhedens profil på digitale platforme som f.eks. hjemmeside og sociale medier.

Målgruppe

Kurset 'Virksomhedens digitale profilering' er for dig, der vil lære at arbejde professionelt med kommunikation på sociale medier. Du kan fx være ansvarlig for din virksomheds Facebook-side, og brug for input til, hvad og hvordan du skal lave indhold. Du kan også være selvstændig og mangle viden om de sociale medier. 

Forudsætninger

Det kræver ingen særlige forudsætninger at tilmelde sig 'Virksomhedens digitale profilering'.

Som deltager på et onlinekursus forventer vi, at du kan gå på internettet og finde vores online læringsportal via det link du har fået ved tilmelding. Det er også en god idé at have et headset med mikrofon, som du kan deltage i online samtaler og diskussioner med dine medkursister.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 380,00
Højtuddannet: kr. 1.135,80